zaterdag 30 maart 2013

Douwe Egberts


Klacht DE winkel over onzelfstandig personeel




Geachte heer,mevrouw,

Nadat ik een aantal keren een bezoek heb gebracht bij de DE winkel/cafe in Villa Arena wil ik er nooit meer koffie drinken. Ik vind het concept en de aankleding geweldig, maar het personeel is erg jong en onzelfstandig. Ik erger me iedere keer dood. Afgelopen zondag was de ijs machine kapot, ik kwam juist voor ijskoffie. Daarna moest ik 5 minuten wachten totdat een meisje voor mij ijsthee uit een pak in een glas had geschonken. Ze nam mijn bestelling op en ging gewoon eerst iets anders doen. Daarna pas zei ze dat ik nog moest wachten omdat de kassa stuk was (zij wist niet hoe ze een kassarol moest verwisselen). Er staan 4 mensen achter de balie en ze werken allemaal zeer inefficient, er stond een rij met mensen te wachten om te mogen bestellen.
Daarna zat ik met mijn vriend op het terras en nam een medewerker ongevraagd onze kopjes mee terwijl ik nog niet klaar was.
Ik wilde erna nog wat kopen, er stond 1 klant voor mij bij de kassa, de kassiere was ontzettend lang bezig dus ik heb mijn vriend daar even laten wachten en ging naar het toilet naast de winkel. Bij terugkomst was hij nog niet aan de beurt, het ging allemaal zo langzaam en inefficient. Volgens mij nemen jullie mensen aan die te jong zijn, zij snappen ook niets van het werk en ik zie geen leidinggevende persoon.
Ik kom niet meer op het terras zitten want ik erger me dood.

Met vriendelijke groet.
Roosje Mokum 


Geachte mevrouw Mokum,
 
Hartelijk dank voor uw bericht.
U schrijft ons dat u diverse keren in ons Douwe Egberts café in Amsterdam bent geweest.
We waarderen het dat u ons laat weten dat u het concept en de aankleding van het Douwe Egberts café leuk vindt.
U schrijft echter dat u niet tevreden bent over het personeel in het Douwe Egberts Café in Amsterdam. Dit spijt ons.
Het is onze bedoeling de klanten die een bezoek brengen aan onze Douwe Egberts Cafés, zo goed mogelijk van dienst te zijn, zodat zij met een tevreden gevoel naar huis gaan. Uw reactie wordt dan ook zeer op prijs gesteld. Uw klacht hebben wij ter informatie doorgestuurd naar de verantwoordelijke personen binnen ons bedrijf. Graag willen wij als dank voor uw reactie en voor het ongemak u een waardebon van 500 punten toesturen. Graag ontvangen wij uw adresgegevens zodat wij u de waardebon kunnen toesturen.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
 
Met vriendelijke groet,
Sharon Werensteijn
Sara Lee Consumentenservice


Geen opmerkingen:

Een reactie posten